close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התאמות כרטיסי אשראי – Credimatch איך המערכת עוזרת למנוע הכחשות עסקה

מערכת שורשיז ניסן, תשפד25/04/2024

מערכת מיוחדת לבדיקת והתאמת כרטיסי אשראי, כדי למנוע את התופעה של הכחשת עסקאותעל ידי לקוחות

תגיות:

אחת הבעיות איתה מתמודדים בעלי עסקים רבים, היא הכחשת עסקה של לקוחות שרכשו אצלם מוצר או שירות. מדובר על בעיה מוכרת שנובעת מסיבות שונות, בין אם זה מרצון של הלקוח לקבל את המוצר או את השירות מבלי לשלם, ולעיתים זה נובע מטעויות שהמערכת מייצרת או טעויות שהלקוח עצמו עשה ולא שם לב אליהן.

הכחשת עסקה

אפשרית כשמבצעים רכישות והזמנות דרך כרטיס אשראי. מאחר ומדובר בעסקאות שניתן לבצע דרך אתרי אינטרנט, אפליקציות, טלפון או בדרכים אחרות, אזי שיש כאן פרצה המאפשרת למי שמגלה עסקאות שלא נעשו בשמו או להבדיל, עסקאות שהוא לא מרוצה מהן, להתכחש להן ולבקש את כספו בחזרה. הוא יכול לעשות זאת דרך הגורם מולה התבצעה העסקה או מול חברת האשראי אשר בעזרת הכרטיס שלה בוצעה העסקה.

הפתרון למצב זה הוא התאמות כרטיסי אשראי Credimatch , כלי המאפשר לבעלי עסקים לוודא שאכן העסקאות בוצעו, לבצע את ההתאמות הנדרשות ולהימנע מאפשרות של הכחשת עסקה על ידי לקוחות לא מרוצים או גורמים אחרים. כל בעל עסק או בעל מקצוע צריך להשתמש בכלי זה, בשביל להגן על עצמו ולהימנע ממצב בו הוא יפסיד עסקאות וכתוצאה מכך יפסיד כסף.

לפני שנסביר כיצד עובד הרעיון של התאמות כרטיסי אשראי Credimatch, היום הרבה יותר מבעבר יש סיכוי למצב בו לקוחות יכחישו עסקאות שהתבצעו בכרטיס אשראי שלהם. זה נובע הן מכך שמרבית האנשים משתמשים רק בכרטיס אשראי ולא במזומן וכן זה נובע מהעובדה שאנשים מבצעים עסקאות רבות דרך אתרים או מכשירי סלולר ולא תמיד זוכרים או מודעים לכך.

איך זה עובד בפועל?
הרעיון של מערכת התאמות כרטיסי אשראי הוא מאוד פשוט. בעזרת המערכת של Credimatch והידע המקצועי של עובדי החברה, אפשר לפקח על כל עסקה שמתבצעת, אפשר לבדוק את הפרטים ולקבל נתונים על כל עסקה, ניתן לקבל אישור על כל עסקה, ולבצע את ההתאמות הנדרשות בשביל שאכן העסקאות בוצעו ולא ניתן להתכחש להן.

המערכת מסוגלת לבדוק ולברר כל מקרה של הכחשת עסקה, לזהות כל בעיה טכנית שעולה בעת שידור העסקה בשביל להימנע מטעויות, לוודא פעולות חריגות, לספק נתונים משמעותיים לבעל העסק, דברים שיכולים לעזור לו גם לעבוד מול לקוחות מסוימים וגם לספק להם פתרונות והטבות שונות.

המערכת עוזרת לבעלי עסקים ובעלי מקצוע שעובדים עם סליקת אשראי, לחסוך בכסף, לחסוך בכוח אדם, להימנע מטעויות מיותרות, מה שיכול להוביל לפגיעה כלכלית וכן פגיעה במוניטין של הארגון.

מעבר לכך, המערכת מאפשרת לבית העסק להתנהל בצורה שקופה, אמינה, ולספק ללקוחות שלו את כל מה שהם צריכים בתהליך מהיר, פשוט וידידותי, מבלי להגיע לסיטואציות שעלולות לפגוע בקשר עתידי שבין הלקוח לבית העסק.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה